Saturday 28 April 2012

Cinta Utara Selatan..



Ase happy sbb dapat jumpe dia n sedih nye pula sebab akan berjauhan lagi..urmm,walaupun awak jauh dari saya , awak sentiasa di hati saya.. meskipun beribu batu jaraknya sekalipun ia bukanlah satu penghalang hubungan kita.. hanya masa menentukan bila kita akan bersatu.. walau awak jauh di mata tapi awak tetap di hati saya selamanya. belajar lah bersungguh sungguh wahai kekasih hati ku. biar lah kita mencapai kejayaan bersama sama agar suatu hari nanti kita akan hidup bersama bahagia untuk selamanya.dan saya bejanji  pada diri saya tak akan ada insan lain lagi yang saya sayang melainkan awak,sayangkan awak kerana Allah.kalau ada jodoh kita,inyaallah ingin saya jadikan awak yang halal bagi saya.

6 comments:

  1. Moga nikah menghalalkan seglnya...

    ReplyDelete
  2. Cinta jarak jauh ye , semoga bahagia ye dik :)

    ReplyDelete
  3. situasi kita sama..:)
    sedih..sepi..tapi itu yang menguatkan lagi hubungan..
    yang pnting kejujuran itu pening..
    good luck in ur relationship :)

    ReplyDelete
  4. nice .. semoga jodoh kamu adalah si dia yg kamu cinta :)

    ReplyDelete